donderdag, april 19, 2007

Kruidentuin op de schop

Twee foto's van voor

Wat ooit begon als een kruidentuin was een uitgegroeide rozemarijn en wat rare aarbeienplanten geworden. Aan alle kanten was de fut eruit. Dus vandaag ben ik even serieus aan het graven en planten gegaan. Minder is dat mijn buurvrouw zevenblad in de tuin heeft en bij mij komt het ook door de schutting heen. En aangezien het mijn buurvrouw niet veel kan schelen probeer ik het dan maar aan mijn kant te wieden.

en na....
Er staan verschillende soorten tijm, salie, rozemarijn. bieslook, gescheurde aarbeienplantjes (11 stuks), platte peterselie (kwam uit een pot van vorig jaar, hoop dat hij het nog gaat doen). En vooralsnog geen zevenblad.
In de pot staat munt, maar dat mag de tuin niet in ivm woekerpraktijken.




Geen opmerkingen: