vrijdag, april 13, 2007

Lukas en Ewout (2)




Lukas twijfelt een beetje aan mijn vermogens om Ewout in bad te doen. Hij zegt dan: "Jeane, als Ewout te lang in het water zit, wordt het water koud en dan wordt Ewout koud en dan wordt hij een ijsklomp." Ik denk dat het wel meeviel. Ewout had erg veel spetterplezier in de grote emmer. Beetje badolie erbij tegen de droge huid. Prima zo.






Toen ik gisteren de was buiten ophing, het is mooi weer, dus dat is zo droog, vertelde Lukas dat zijn mama een apparaat heeft, het lijkt op een wasmachine, en daar stop je dan je kleren in als ze nog nat zijn en dan wordt het vanzelf droog. Zo'n apparaat heb ik ook Lukas, maar dit gaat ook heel snel en is lekker fris (en alle milieuargumenten, maar die heb ik maar achterwege gelaten). Ik geloof niet dat hij het helemaal begrijpt, maar hij kon zijn pyjama weer aan.

Ik had namelijk een beker limonade over zijn pyjama gegooid, per ongeluk natuurlijk en dat was voor Lukas best erg. Een pyjama van Tom, zelfs de nieuwe, is natuurlijk nooit zo mooi als zijn vliegtuigpyjama.

Geen opmerkingen: